.:BroozDownload:.

معرفی گوشی جدید نوکیا با نام Nokia N9

گوشی بسیار زیبا و جذاب نوکیا که احتمالا طرفداران زیادی هم خواهد داشت، دارای صفحه نمایش ۳٫۹ اینچی و سیستم عامل MeeGo است. رزولوشن صفحه نمایش AMOLED این گوشی ۸۵۴×۴۸۰ بوده و سیستم لمسی آن خازنی است. این گوشی بسیار زیبا دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی و قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت HD است. در ادامه مشخصات فنی و عکس های بیشتری از این گوشی مشاهده می کنید.

گوشی N9 دارای حافظه RAM با ظرفیت ۱GB گیگابایت و سیستم عامل MeeGo 1.2 Harmattan است. همه قسمت های این گوشی لمسی است و تنها دکمه زیاد کردن صدا و دوربین برجسته است.

علاوه بر این، N9 دارای یک دوربین جلو برای تماس ویدئویی، WiFi a/b/g/n، GPS و A-GPS و Bluetooth 4.0 است. شما می توانید این گوشی را در دو قیمت با حافظه ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی تهیه کنید.

عمر باتری این گوشی ۱۴۵۰mAh است یعنی حدود ۱۱ ساعت برای صحبت کردن و یا ۴٫۵ ساعت ضبط ویدئوی ۷۲۰P HD

ابعاد این گوشی برابر ۱۱۶٫۴۵×۶۱٫۲×۷٫۶-۱۲ میلی متر بوده و در رنگ های صورتی، مشکی و آبی به فروش خواهد رسید. این گوشی امسال وارد بازار جهانی خواهد شد و قیمت آن نیز هنوز مشخص نیست.

 

در ادامه مشخصات کامل تر گوشی را مشاهده می کنید



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:N9, اخبار موبایل, د سیستم عامل MeeGo, میگو, نوکیا, گوشی N9, گوشی جدید نوکیا, توسط رامین کمالی

روش های کاهش هزینه ی تلفن همراه

.

پنج روش برای کاهش هزینه تلفن همراه

به گزارش دنیای اقتصاد هزینه‌های بالای تلفن همراه امروزه به یکی از مشکلات اساسی کاربران تبدیل شده است و برای کاهش این هزینه با وجود بحران‌های اقتصادی راه حل‌های مختلفی از طرف متخصصان ارائه می‌شود



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:راهی برای کاهش هزینه موبایل ,روشهای کاهش هزینه ی تلفن همراه, پنج روش برای کاهش هزینه تلفن همراه, توسط رامین کمالی

حتما تا به حال اس ام اسی دریافت کرده اید که نوشته شده :اگه جرئت داری بیا پایین و بعد

گوشی ال سی دی گوشی تون تا یه مدت چشمک میزنه

اگه میخواهین بدونین که چگونه ساخته شده در ادامه بحث با ما باشید تا شما هم یاد بگیرید.

 

 



ادامه مطلب

آموزش فهمیدن کشور سازنده و کارایی گوشی نوکیا اگر شما دوست دارید که بفهمید گوشی تلفن همراه شما مال چه کشوری است. و بدانید فروشنده سر شما را کلاه گذاشته یا نه آیا شما دوست دارید که بدانید کارائی گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه اگه می خواهید به جواب برسید حتما این پست را مطالعه کنید.

http://dl.yekmobile.com/yekmobile/3/keshvar-sazande.gif



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

رم تقلبی

مموری کارت های تقلبی مطمئنا عمر کمتر و سرعت کمتری نسبت به مموری های صالی دارند و با توجه به اینکه مموری کارت های تقلبی بازار رو پر کرده و همچنین اکثر دستگاه های امروزی کارت حافظه میخورن، بد نیست تا با چند تکنیک ساده این کارتهای تقلبی رو از نوع اصلی تشخیص بدیم.برای این کار مثال های زیادی را اورده ایم که برای تمام کارت های حافظه نیز تقریبا مشابه می باشد.این آموزش را از سایت fdl.loxblog در ادامه مطلب بخوانید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب: آموزش رم تقلبی, آموزش موبايل, شناخت رم تقلبی, مقالات موبايل, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :